Bitchin' Rides If Your Car Ain't Turning You On, Get Another One
S3, E3: The owner of a 1969 Chevrolet Camaro has a very specific mission for Dave and the crew; the upholstery shop repairs a worn-out convertible top; body man Brandon brings his ride into the shop.