Chicago Fire I'll Cover You
S8, E18: Severide teams up with Seager and the OFI when a motel structure fire turns suspicious; Firehouse 51 members become amateur sleuths following a Reddit post involving one of their own; Brett continues to get invested in her birth mother, Julie.