Law & Order: Special Victims Unit I'm Going to Make You a Star
S21, E1: When an actress accuses a high-powered media mogul of attempted rape, Benson finds herself in a high-stakes game of cat and mouse; changes in the squad room put Carisi between a rock and a hard place.