Gone In a Dark Place
S1, E6: After Dena Raley-McCluskey vanishes from Modesto, Calif., investigators focus on her ex-boyfriend with whom she had a tumultuous relationship; the police are stumped for years until an unexpected break in the case uncovers the shocking truth.