World's Greatest First Love In Love There is Both Dotage and Discretion.
S1, E4: Onodera is reeling after finding out Takano’s true identity. How can he work with the man who hurt him so? Between his mixed up feelings and his new work piling up, Onodera also has to handle a new face that is less than friendly and…really close with Takano?!