Ugly Betty In or Out
S1, E13: While Daniel is still suffering from his break up with Sofia, Betty is doing her best to get him back to work and over Sofia. Meanwhile, Wilhelmina decides who will continue to work at Mode once her ambitions to be named Editor-in-Chief are realized.