The Hardy Boys In Plain Sight
S1, E6: Frank takes the entrance exam to the preparatory school; Callie Shaw is also taking the test, and the two work together to solve the exam's escape room puzzle in Gloria's study; they discover a hidden door, marked by a symbol they've seen before.