Chicago Med In Search of Forgiveness, Not Permission
S6, E4: Dr. Marcel and Dr. Manning lay everything on the line to assist a sick woman; Dr. Halstead faces an uphill battle in getting participants involved in his clinical trial; Dr. Choi clashes with a patient who demands absolute perfection of himself.