Shake It Up In the Bag it Up
S3, E16: Rocky, CeCe and Tinka split the cost of renting a designer purse, each thinking it will help them achieve separate goals, but the bag soon proves to be worth more trouble than its price tag; Deuce and his dad try to win a bowling tournament.