Isn't It Romantic?
S2, E5: Dorothy's old friend, Jean comes to Miami for a visit and Dorothy decides not to tell Blanche and Rose that Jean is a lesbian. Then, after spending time with Rose, Jean begins to fall for her. Meanwhile, a new VCR, prompts Sophia to rent "dirty movies."