The Proud Family: Louder and Prouder It All Started With an Orange Basketball
S1, E3: An overzealous Oscar bets big that his AAU basketball team can beat Wizard Kelly's; he forces Penny onto his team, but her heart isn't in it because she'd rather spend time with her crush.