Lana Longbeard It Always Comes Back
S1, E5: Lana has her boomerang in hand, ready for their next quest when Andar surprises her with a mini version of his awe-inspiring hammer. As hammer and boomerang clash (metaphorically!) Lana and Andar's differing perspectives.