Fresh Off the Boat It's a Plastic Pumpkin, Louis Huang
S4, E4: Louis is disappointed that Evan doesn't appreciate Halloween; Eddie and the gang plot to crash an older girl's party; Jessica and Emery hear a strange voice coming from Grandma's room.