S5, E21: Alicia manages the fallout when her client's insensitive statements to the press threaten the fate of a multi-billion dollar merger. Meanwhile, Diane faces a potential conflict of interest when she and Louis Canning are on opposite sides of a class action suit involving a pharmaceutical company. Also, Eli learns the truth about Alicia and Peter's relationship. Michael J. Fox returns as Louis Canning. Tom Skerritt reprises his role as Fortune 500 CEO James Paisley. Jill Hennessy returns as Rayna Hecht.