JENNY
Ř1, D5: Jenny sedí už nesnesitelně dlouho v jakési čekárně. Když si uvědomí, že jí v paměti scházejí některé fragmenty, pokouší se odhalit osudné události, které ji do této neobvyklé čekárny přivedly.