True Blood Jesus Gonna Be Here
S7, E1: Season Seven Premiere. Rogue H-vamps crash the vampire-human mixer at Bellefleur's, with shocking results. As Sookie seeks refuge from accusations that, somehow, she's to blame for the chaos in Bon Temps, the "one vampire for every human" plan moves forward. In the face of a vigilante insurrection led by a redneck named Vince, Bill receives aid from an unexpected source.