Ř1, D8: Závěrečný díl. Stuart se všem chlubí, že má strávit večer s Kimberly. Později obrazí s Wadem, Jessicou a Kivesem několik večírků a to včetně Ameliiných narozenin, kde Jessica s potěšením zjišťuje, že se karty obrátily.