S1, E4: Tiago scours Sister Molly's beach house for clues; Peter Craft invites Elsa to a party; Lewis asks a gangster to help battle the growing Nazi menace in Los Angeles; Josefina Vega has a harrowing encounter with the police; Mateo seeks retribution.