Ř1, D14: Když CeCe a Rocky začnou dávat rady prostřednictvím webového pořadu na stránkách pořadu Na parket, Chicago!, domnívají se, že právě ony způsobily, že se Gunther chce vrátit do staré vlasti. Mezitím se Ty, Deuce a Flynn rozhodnou natočit vlastní video – ve stylu zombie.