New Girl Julie Berkman's Older Sister
S4, E3: Jess’ dad arrives with his new girlfriend, who happened to be Jess and Cece’s high-school rival. Meanwhile, Schmidt recruits the guys to be part of a focus group at work to help him land a big new account.