Ř7, D5: Bosch zjistí, že byl Alvarez přemístěn, a požádá velitele Irvinga o pomoc. Pierce s Vegovou objeví stopu vedoucí k nájemnému vrahovi. Billetsová požádá bývalou hollywoodskou policistku o informace o Leonardovi a Norrisovi. Při setkání Bosche a Edgara s Carlem Rogersem Edgar nechtěně prozradí detail případu a rozzuří Bosche.