Just a River in Egypt
S5, E19: Dr. Charles evaluates a 15-year-old who is brought into the E.D. after an apparent fall off an overpass; Will sides with Dr. Asher on a risky treatment plan; tensions run high between Dr. Choi and Dr. Marcel.