Ř2, D6: Alicia a Denise si uvědomí, že jsou v právnické firmě zaškatulkovány do stereotypů o černošských ženách. Harrison se snaží pomoct, ale místo toho způsobí ještě více škody. Paul se obává, že ho nová práce připravuje o čas strávený s dětmi.