The Sopranos Kaisha
S6, E12: Tony gets Carmela's career with the spec house back on track; Christopher picks up where Tony left off with Julianna, but it leads to dangerous ends; and A.J. becomes smitten by a young lady he works with. Meanwhile, Phil won't leave well enough alone, but medical troubles sidetrack him--prompting a surprising visit from Tony.