Katie
S2, E2: Mistaken identity abounds as Jess inadvertently captures the attention of a beer delivery guy (guest star Josh Gad) and then pretends to be someone else when a handsome stranger (guest star David Walton) thinks she is his blind date. Then, a regular at Nick’s bar (guest star Raymond J. Barry) claims to be Nick from the future, and Winston’s disapproving mother (guest star Anna Maria Horsford) comes to visit, all the while maintaining her hatred of Schmidt.