Hawaii Five-0 Ke Kanaka I Ha'ule Mai Ka Lewa Mai
S9, E2: When a vacationing father on a flight to Honolulu is kidnapped and forced to parachute midflight, Danny, Tani and Junior track him through the jungle to discover that he may not be who he seems; McGarrett is threatened with a secret from his past.