Keep 'Em Separated
S2, E15: Jessica encourages Louis to make some friends of his own; when Louis' new buddy at the pool hall turns out to be an attractive woman, Jessica becomes jealous; Eddie is upset when Alison befriends Nicole -- Eddie's former crush.