Raising Hope Kidnapped
S2, E3: When a ponytailed hippie named Jack who kidnapped Burt twenty years ago unexpectedly pays the Chance family a visit, they discover that Burt’s disappearance wasn’t all it appeared. Meanwhile Jimmy’s jealousy creeps out when Sabrina anxiously awaits a text from her boyfriend Wyatt.