The Real Murders on Elm Street Killer in the Walls
S1, E1: When a husband discovers his wife and two children brutally murdered, police begin to suspect the killer is someone they've arrested before; one year prior, a disturbed teenager terrorizes a family for months by hiding in a most unlikely place.