The Good Wife Killer Song
S2, E18: On behalf of the victim's daughter, the law firm sues a convicted murderer who is profiting from a song he wrote describing his crime. Meanwhile, Eli anonymously uses the firm to help Natalie Flores and her family with their legal troubles.