Kocovina paní Tubbsové
Ř4, D14: Když se Donna uchází o funkci ve školní radě, snaží se držet Clevelanda stranou, aby ji zase neztrapnil. Jenže se jí to zoufale nepovede, když Cleveland „zabije“ nového kamaráda během nové hry „Smrt čeká všude“. Junior mezitím zjistí, že mu skvěle jde potápění. Jenže se k smrti bojí obléct si uniformu školního potápěčského týmu – těsné plavky.