S1, E4: The African Savanna is home to the ultimate animal sisterhood; a family of elephants. A new baby will need the family’s support to make it through her early vulnerable months. While mom learns how to care for her, it is the baby’s grandmother, the matriarch, that must protect her. Facing predators, drought and a rapidly changing world can this new baby and her family of iconic females survive?