S1, E2: Still adjusting to his 21st century reality, ICHABOD CRANE and Det. ABBIE MILLS move forward in their mission to unravel the mysteries lurking in Sleepy Hollow. A frightful vision from Ichabod’s former wife, KATRINA, sends the unlikely duo on the hunt for a vengeful witch from the 1700s who has been awoken by unknown evils and is on a path of destruction in the quaint town. Meanwhile, despite all odds, Officer ANDY BROOKS is back and on a questionable mission of his own.