Quantico KUBARK
Ř2, D4: Nováčci jsou podrobeni cvičení, které monitoruje jejich úroveň stresu a Alex se snaží získat informace a sblížit se s Owenem. Mezitím v budoucnosti teroristická organizace požaduje výměnu, což by mohlo ukončit patovou situaci.