90 Day Fiancé: Before the 90 Days Language of Love
S1, E3: Darcey and Jesse spend their first day together in Amsterdam; Paul and Karine attempt to overcome their language barrier; Cortney prepares to meet a Spanish model that she's only ever texted; Sean tries to put his doubts aside with Abby.