Ř1, D3: Poté, co je Larry vystěhován, se sekta přestěhuje do New Jersey, kde Larry spáchá své dosud nejodpornější zločiny. Když je konečně zatčen, dvě ženy z jeho nejbližšího okolí si zvolí každá jinou cestu, aby přežily.