Gilmore Girls Last Week Fights, This Week Tights
S4, E21: All of Stars Hollow turns out for Liz's (Kathleen Wilhoite) Renaissance-themed wedding; Jess walks Liz down the aisle, and Lorelai and Luke share a romantic dance, after which Luke asks Lorelai out on a date.