Malí Einsteinové Legenda o zlaté pyramidě
Ř1, D5: Quincy najde harfu, která umí svou melodií otevřít cokoliv! Na harfě je znázorněna zlatá pyramida, a tak se tým rozhodne zjistit, kdo v jejích útrobách žije. Jede se do Egypta!