The Wire Lessons
S1, E8: An unlikely source gives McNulty the tag of a car driven by Stringer Bell. Meanwhile, Greggs and Carver bust a congressional aide carrying dirty cash, but are forced to let him go. Later, Omar earns his 'loose cannon' moniker.