Quantum Leap Let Them Play
S1, E12: Ben finds himself in 2012 in the midst of the Méndez family as they help their transgender daughter who dreams of playing on her high school basketball team; Magic and Jenn discover another piece of the puzzle of why Ben leapt in the first place.