Ř16, D9: Jo začne pracovat jako dobrovolnice v bezpečném domě, a zavolá, že na Stanici 19 někdo odložil dítě; po řešení před lékařskou komisí jde Meredith se svým životem dál. Jackson ve svém začínajícím románku s Vic udělá velký krok.