Orange Letter 04
S1, E4: Naho is so concerned about Kakeru’s date with Ueda, she can’t help but seem preoccupied and unable to focus on her friends’ conversations. Ever since Kakeru started dating Ueda, Naho has found it difficult to have a proper conversation with him.