Lights Out
S4, E20: When the power goes out at McKinley High, Will and Finn enlist the members of New Directions to “unplug” and perform acoustic numbers. Meanwhile, Isabelle Wright (guest star Parker) asks Kurt to volunteer at the Vogue.com charity event, with Rachel and Santana in tow. Musical performances include "You've Lost That Loving Feeling", "Everybody Hurts", "Little Girls", "At The Ballet", "We Will Rock You", and "Longest Time".