Roast on the Coast: Sweden Like Ronald McDonald if He Sold UNHAPPY Meals!
S1, E6: It's Kristoffer Appelquist's turn in the hot seat; Anis Don Demina finds irony at The Swedish Tax Agency and Per Andersson ends up in a storm; it is finally time to declare the season's winner.