Family Guy Lois Kills Stewie
S6, E6: While all of Quahog assumes she’s dead, Lois returns from the wilderness and names Stewie as her killer, but he goes on the run while Joe leads a manhunt around Quahog. Then, Stewie tries to take over the world and in the interim auditions for the AMERICAN IDOL judges Simon Cowell, Randy Jackson and Paula Abdul. Meanwhile, Lois realizes that she must stop Stewie.