S1, E2: Stanley exposes the pioneering spirit of Italy’s industrial heartland, where the cuisine and ingredients are defiantly forward-thinking. He samples a futuristic menu made possible by a space-age farm, taste-tests new dishes at the country’s famed service stations and discovers one of the world’s most expensive ingredients being grown in the shadow of a steel factory.