The Golden Girls Long Day's Journey Into Marinara
S2, E19: Sophia's sister, Angela arrives in Miami for a visit and decides to move there but while she's looking for an apartment Dorothy invites her to stay with the girls. This ticks off Sophia since she thinks that Angela is after everything that she has.