Long Term Parking
S5, E12: With the feds pulling a new trump card, Adriana ponders her options. Tony B. unloads some heavy baggage on Tony, and vice-versa; Johnny Sack makes Tony an offer he can refuse; and Tony offers Carmela a deal to make her real-estate dreams come true.