Four More Shots Please! Long Way From Ludhiana.
S1, E3: Umang gets a new private training client who leaves her tongue-tied; Miss VeeVee makes an appearance to help Anjana feel better; Damini gets trolled and must deal with a new hire at work; Jeh comes to her rescue with a new "pet" project.