S2, E20: Despite Keith's orders Veronica takes the case of a classmate who thinks she's being stalked. Keith believes Woody (recurring guest star STEVE GUTTENBERG) might be involved. What Veronica discovers not only shocks both girls but leads to further questions. Meanwhile Woody enlists Keith's help in trying to avoid a scandal when he ends up with an unconscious woman in his motel room. Also after the principal cancels the prom because of drinking violations on the senior trip Logan takes it upon himself to throw an alterna-prom in his suite.